Powered By Blogger

Saturday, August 18, 2012

Suara Di dalam Kalbu

Beberapa tahun dulu blog ni aku buat dengan bantuan seorang sahabat.. dan blog ini macam dah terkubur.. dah lama aku tak update.. tak reti aku nak cakap apa.. Bila di kenang balik. rupanya banyak gunanya blog ni.. aku boleh cakap apa aku nak cakap.. aku boleh luahkan apa yang aku nak luahkan.. apa yang ada dalam kepala otak aku ni rupa-rupanya boleh dikongsi hehe.. masing-masing ada kepala tapi isi kepala takkan nak sama ye tak.. kalau takde sesapa nak baca blog ni pun aku tak kesah sebab aku buat untuk aku kan keh keh keh..

Jadi..biarkanlah aku menyungut kat sini sensorang sebab aku tak kacau orang lain.. Inilah aku.. nak cakap aku ni sentimental rasanya ye gak..jiwang tu adala sikit..tapi yang pasti segala macam sifat pun ada kat aku ni.. yang tahu diri kita ni cuma Tuhan dengan kita je.. selebihnya terpulanglah kepada orang lain untuk menilai.. tiada paksaan kan..

Mula-mula tadi macam banyak benda je aku nak bubuh kat sini..dah start menaip ni blur pulak kepala otak aku yang memang dah berkarat ni.. takpelah.. kalau aku ada benda nak cakap nanti aku bubuhla apa yang patut kat sini.

Terpikir jugak aku kalau takde sesapa yang baca blog ni.. kompem aku macam orang giler syok sendiri menaip tetengah malam buta ni.. tapi takpe kan.. blog ni untuk aku..jadi..aku sorang je la baca huhuhu..

Tu je la kot..lain kali aku taip lagi.. Tata..Titi..Tutu..

No comments:

Post a Comment