Powered By Blogger

Wednesday, April 30, 2014

Kajang Pak Malau Kajang Berlipat

Lama sudah aku membisu kat dalam blog ni.. Kerja banyak beb.. Sampai nak mengurat pun takde masa haha..

Life aku sekarang tak berapa rumit sangat macam dulu-dulu.. Aku tengah pikir camana nak jadi kaya. Nak merompak tak boleh..masuk jel nanti sia-sia huhu..nak jadi bapak ayam pun tak boleh..masuk jel gak..
Nak jadi jigolo memang dah tak laku haha.. maka nya..masih lagi berfikir caner nak dapat duit banyak-banyak ni.

Ada orang kata join MLM..aku dah penah buat dulu..hasilnya aku tak segigih orang-orang yang telah berjaya. Nak  jadi tukang urut rasanya takkan jadi kaya kecuali ada yang nak suh aku urut pastu bayar aku 1 juta. Bila di kenang kembali..mana de orang jadi kaya tiba-tiba. Mana de istilah duit jatuh dari langit. Tuhan suruh kita usaha. Jadi aku nasihatkan diri aku dan orang-orang yang membaca tulisan ini supaya berusaha huhu.

Seronok rasanya ada banyak duit.. boleh beli apa sahaja yang terlintas dalam kepala otak ni.. Rumah besar..kereta besar..Motor besar..bini je yang aku nak cari kecik sikit..senang nak dokong haha..

Sekadar impian.. belum lagi menjadi kenyataan..Fitrah manusia..banyak duit memang kita akan dipandang setinggi langit..Tak de duit alamat memang melayang la macam buih sabun


Apapun..sama ada berduit atau tidak.. berpijaklah kita dibumi nyata.. duit tak boleh dibawak ke kubur.. Mana yang berkiblatkan duit semata-mata tu sendiri mau ingat la.. Tata..titi..tutu..

No comments:

Post a Comment