Powered By Blogger

Monday, November 5, 2012

Anak ikan.. Satu pandangan..


Cerita pada kali ini agak sensitive dan aku dah klasifikasikan bacaan ni sebagai 18 SG hehe..yang tak cukup umur kalau terbuka tajuk ni diminta untuk main jauh-jauh..aku tak bertanggung jawab kalau ada emosi yang terganggu.. yang terlebih SG tu boleh la baca tapi duk diam-diam..pening kepala aku kang keh keh keh..

Semasa aku  melancong kat Thailand dolu2.. diaorang istilah kan anak ikan ni sebagai anak itik.. pelik gak bunyi dia.. kira ok la jugak sebab satu species hehe..  Anak ikan adalah istilah yang digunakan bagi wanita berusia yang nak bertemankan lelaki muda yang macho.. aku tak dapat nak digolongkan dalam senarai anak ikan sebab aku dah masuk ketegori tua  walaupun  berjiwa muda,  dah tu  tak macho plak huhu..kalau ada jugak yang nak ber ‘anak ikan’ kan aku memang aku set je hahaha. Ku sedar siapa diriku.. chewah..

Teringin jugak sebenarnya aku nak jadi anak ikan tapi sekadar teringin ajer la.. manala aku  nak cari mak ikan ni..  Sepatutnya mak ikan la yang cari kan..jadi simpan ajer la hajat aku tu.


Tak sanggup plak aku nak teruskan cerita.. kang ada pulak yang tembak aku pakai senapang gajah haha..
papai...

No comments:

Post a Comment