Powered By Blogger

Monday, October 29, 2012

EDISI KHAS: Kalau Aku Halimunan


Lama dah rasanya aku tak bersiaran.. bizi sikit..internet pun macam hampeh jugak.. ada kesempatan ni aku sambung la sikit. 

Kali ini aku tak nak cerita benda yang biasa dilihat, di dengar atau di pandang. Sekali-sekala kenala berfantasi. Fantasi pun ada macam-macam. Fantasi tak senonoh tu biasa huhu. Cumanya fantasi ni lebih kepada fantasi aku la. Orang lain punya fantasi takkan aku nak sapu jugak kecuali kalau di ceritakan kat aku hehe.

Halimunan ni bermaksud orang tak nampak. Bukan macam jet halimunan yang tak nampak dalam radar tu.. orang Indon panggil siluman. Siluman ke..halimunan ke..samo yo jang.. janji orang tak nampak. Dalam pembikinan filem orang puteh kita dah biasa tengok cerita orang halimunan ni. Cerita melayu pun memang ada, dalam syok menonton tu aku pasti separuh dari kita dok berangan yang dia tak boleh dilihat oleh orang lain hehe..

Macam-macam buleh buek jang oii kalau orang tak nampak kita dengan mata kasar.. tak payah tebuk dinding nak intai orang mandi haha..  Tu je la kot fantasi aku hehe..sori la geng..gurau-gurau ajer..jangan marah  ha..  aku nak gi bersenam kejap..babai..

No comments:

Post a Comment