Powered By Blogger

Sunday, December 2, 2012

Kalau Aku Jutawan


Sape yang tak nak kaya beb. Kalau ada orang ajak aku kawen pastu bagi 1 juta memang kompem malam ni  gak aku pakai baju pengantin siap dengan keris hahaha. 

Jutawan bermaksud kita ada duit berjuta-juta, Kalau setakat ada  ribu-ribu tu belum masuk lagi golongan jutawan ni. Aku ni ribu pun takde .. duit syiling banyakla..tu pun banyak duit 5 sen.. Jadi aku ni masih belum tergolong dalam kalangan orang-orang yang tinggi taraf hidupnya huhu. Semua orang pun suka jadi jutawan ni. Hidung akan menjadi kembang, jalan pun rasanya akan terkengkang-kengkang sebab dah terlalu banyak duit sampai selit kat seluar dalam hahaha.

Kalau dah jadi  jutawan ni tak payah la sebut nak beli rumah macam istana atau kereta yang kuantitinya berjela-jela  sebab memang itu pun yang kita akan beli.  Apa sahaja yang terlintas di kepala pasti akan di beli. Rokok pun dah tak isap gudang garam ni, isap curut la nampaknya hehe.

Jujurnya, kalau  aku jadi jutawan sekali pun, aku tetap macam ni, aku tetap beli baju kat pasar malam, aku tetap pakai selipar harga 5 hengget..Cuma mungkin aku akan amek pembantu rumah yang ada iras-iras Lisa Surihani dengan Nora Danish hehe..  jangan marah ha.. 

No comments:

Post a Comment